Coraz więcej firm, również z branży łazienkowej, stawia na obecność w mediach społecznościowych. Co daje bycia w social media? Jak działa kampania w mediach społecznościowych? Rozmawiamy z Michałem Dmitrowiczem, Head of social media team w Ströer Digital Media.
W tegorocznym Rankingu sporo powtórzeń z ubiegłego roku, łącznie z pozycją numer 1. Czy zatem rynek stanął w miejscu? Nic bardziej mylnego!
W roku 2007, kiedy marka Luxrad wchodziła na rynek grzejników, wydawał się on być już mocno nasycony. 10 lat później polski producent obchodzi okrągły jubileusz swojej działalności i ciągle się rozwija. Z tej okazji postanowiliśmy porozmawiać ze współwłaścicielem i współzałożycielem firmy – Przemysławem Mazurem.
Świadomość roli, jaką w działalności firmy i kształtowaniu jej wizerunku odgrywa Internet jest coraz silniejsza, również wśród firm z branży. W ostatnich latach wiele z nich postawiło na nowe strony internetowe, rozszerzyło dostępne funkcjonalności i aktywnie udziela się w mediach społecznościowych.
Materiały, technologie, wzornictwo – w każdym z tych aspektów można odnotować istotne zmiany jakie zaszły w segmencie kabin prysznicowych na przestrzeni ostatnich dwóch dekad. Efekt? Niegdyś mało popularne w polskich łazienkach rozwiązanie dziś jest synonimem nowoczesności strefy kąpielowej.
Cersaie to bez wątpienia jedna z najważniejszych imprez branży łazienkowej w skali całej Europy, a nawet świata. W tym roku, w dniach 25-29 września odbywa się jej jubileuszowa 35. edycja.