Produkt, który wyróżnia się na ryku atrakcyjnym designem lub innowacyjną technologią może być przedmiotem naśladownictwa nieuczciwej konkurencji. Dzieje się tak również na rynku wyposażenia łazienek. I choć skala tego procederu jest może mniejsza niż kilkanaście lat temu, ale wciąż jeszcze uznane marki muszą walczyć z łazienkowymi piratami.
Regularnie zwracamy się do respondentów ze 100 firm handlowych z całej Polski z prośbą o wytypowanie najlepiej sprzedających się modeli w danej grupie asortymentowej. Tym razem postanowiliśmy sprawdzić, które baterie umywalkowe cieszą się największą popularnością w salonach i hurtowniach wyposażenia łazienek. Dziesięć, które otrzymały największą ilość głosów prezentujemy na naszych łamach.
Przez ostatni rok jedna z największych sieci salonów na rynku – „Łazienki z pomysłem” – przekształciła się w Elements. To nowy pomysł na sprzedaż wyposażenia łazienek, o którym opowiada nam Maciej Górny, wspólnik w grupie BIMs PLUS oraz Członek Zarządu grupy HBH.