Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Szewdzka firma zamierza zdobyć polski rynek odzieży roboczej dla profesjonalistów

  • Autor: ut
  • 13 sty 2020 11:53
Szewdzka firma zamierza zdobyć polski rynek odzieży roboczej dla profesjonalistów
Fot. Blaklader
Szewdzka firma zamierza zdobyć polski rynek odzieży roboczej dla profesjonalistów
Szewdzka firma zamierza zdobyć polski rynek odzieży roboczej dla profesjonalistów

Szwedzki producent profesjonalnej odzieży roboczej otworzył w Polsce swój oddział, z biurem handlowym, magazynami i pierwszym sklepem, zaopatrzonym w pełną rozmiarówkę.

REKLAMA

Aby zapewnić gwarantowaną jakość produktów, Blåkläder stawia na pełną kontrolę każdego etapu ich życia – od projektowania, przez wieloetapowe testowanie i produkcję, po dystrybucję i serwis. Zwłaszcza ten ostatni jest szczególnie cenionym przez klientów wyróżnikiem marki, ponieważ funkcjonuje w oparciu o żelazną zasadę prostoty i szybkości działania. – W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego serwis w pierwszej kolejności ma umożliwić klientowi jak najszybszy powrót do przerwanej pracy. Gdy więc otrzymujemy informację o uszkodzonej odzieży, z reguły automatycznie przekazujemy nowy egzemplarz, a dopiero potem przeprowadzamy weryfikację potencjalnie wadliwego produktu – wyjaśnia Grzegorz Marcinkowski.

Blåkläder przykłada także dużą wagę do możliwości personalizacji dostarczanych ubrań – służy temu specjalna technologia niezwykle trwałego nanoszenia na poszczególne materiały elementów graficznych, takich jak logotypy. Co więcej, każdy klient posiada wirtualne konto, obsługiwane także za pomocą aplikacji i zawierające komplet danych dotyczących zamówionych ubrań. W razie potrzeby wydania nowego egzemplarza może on zostać przygotowany w serwisie w ciągu kilkunastu minut, idealnie dopasowany na daną osobę i wyposażony we wszystkie firmowe oznaczenia.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Ostatnio komentowane

REKLAMA