Magazyn Łazienka przygotował raport specjalny poświęcony konkursom dla architektów i projektantów. Działania konkursowe firmy często wykorzystują do promowania swoich marek.
Sprawdziliśmy jak udaje się to czołowym producentom wyposażenia sanitarnego działającym na rynku.
"Design dla łazienki" to przegląd konkursów dla architektów organizowanych w 2013 roku przez firmy oferujące wyposażenie łazienkowe.
Konkursy z jednej strony stwarzają szansę młodym architektom – często jeszcze studiującym – na wykazanie się twórczym potencjałem, również na wzmocnienie ich pozycji na rynku pracy. Z drugiej strony, konkursy mogą być również ciekawym i skutecznym narzędziem marketingowym firm producenckich, które dzięki nim wzmacniają rozpoznawalność swych marek wśród projektantów i architektów.
Na kolejnych stronach raportu znajdą więc Państwo podstawowe informacje o wybranych przez nas konkursach dla architektów organizowanych w 2013 roku przez firmy oferujące artykuły wyposażenia łazienkowego, w tym również grzejniki. Są to konkursy marki Roca – łącznie z międzynarodowym Jump the Gap, a także konkursy Hansgrohe, Excellent, Vasco i Zehnder. Oczywiście nie mogło również zabraknąć konkursu o najdłuższej historii na naszym rynku – organizowanego przez Sanitec Koło. Przede wszystkim prezentujemy prace laureatów i ich opinie dotyczące konkursowych doświadczeń. Staramy się również spojrzeć na konkursy oczami ich organizatorów.
W raporcie:
galeria prac - z konkursów w 2013 r.,
jak konkurs promuje talenty - wywiad z Jackiem Różyckim z Roca Polska,
konkurs narzędziem marketingu - analiza rynku,
komentarze tegorocznych laureatów,
oferta dla architektów.
- Przeczytaj raport online: http://ebooki.salonprasowy.pl/n/Lazienka/2013/DDL/dds8w214/
Pobierz raport: http://publikator.com.pl/pdf/raporty/design_dla_lazienki.pdf