REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Konkursy promują markę [e-raport]

  • Autor: Magazyn Łazienka
  • 02 gru 2013 22:08
Konkursy promują markę [e-raport]

Magazyn Łazienka przygotował raport specjalny poświęcony konkursom dla architektów i projektantów. Działania konkursowe firmy często wykorzystują do promowania swoich marek. 

Sprawdziliśmy jak udaje się to czołowym producentom wyposażenia sanitarnego działającym na rynku.

"Design dla łazienki" to przegląd konkursów dla architektów organizowanych w 2013 roku przez firmy oferujące wyposażenie łazienkowe.

Konkursy z jednej strony stwarzają szansę młodym architektom – często jeszcze studiującym – na wykazanie się twórczym potencjałem, również na wzmocnienie ich pozycji na rynku pracy. Z drugiej strony, konkursy mogą być również ciekawym i  skutecznym  narzędziem  marketingowym  firm  producenckich,  które  dzięki  nim wzmacniają rozpoznawalność swych marek wśród projektantów i architektów.

Na  kolejnych  stronach  raportu  znajdą  więc  Państwo  podstawowe  informacje o wybranych przez nas konkursach dla architektów organizowanych w 2013 roku przez firmy oferujące artykuły wyposażenia łazienkowego, w tym również grzejniki. Są to konkursy marki Roca – łącznie z międzynarodowym Jump the Gap, a także konkursy Hansgrohe, Excellent, Vasco i Zehnder. Oczywiście nie mogło również zabraknąć konkursu o najdłuższej historii na naszym rynku – organizowanego przez Sanitec Koło. Przede wszystkim prezentujemy prace laureatów i ich opinie dotyczące konkursowych doświadczeń. Staramy się również spojrzeć na konkursy oczami ich organizatorów.

W raporcie:

galeria prac - z konkursów w 2013 r.,

jak konkurs promuje talenty - wywiad z Jackiem Różyckim z Roca Polska,

konkurs narzędziem marketingu - analiza rynku,

komentarze tegorocznych laureatów,

oferta dla architektów.

 

Pobierz raport: http://publikator.com.pl/pdf/raporty/design_dla_lazienki.pdf




Rekomendowane dla Ciebie