Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport

  • Autor: ut
  • 09 sty 2020 10:25
Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport
Fot. Sfera Group
Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport
Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport
Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport
Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport
Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport
Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport
Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020 - raport

Wyraźnie zaznaczona obecność na targach i wydarzeniach branżowych, docieranie do klientów ostatecznych za pośrednictwem prasy konsumenckiej, rozwijanie komunikacji na Instagramie, angażowanie do akcji promocyjnych influencerów, którzy promują ekologiczny styl życia. Jak będzie wyglądała skuteczna komunikacja producentów wyposażenia wnętrz w 2020 roku? Przeczytamy o tym w raporcie przygotowanym przez agencję Sfera Group.

REKLAMA

W badaniu przeprowadzonym przez specjalistów ze Sfery Group wzięli udział marketingowcy z ponad pięćdziesięciu firm produkujących elementy wyposażenia wnętrz. Zdaniem większości respondentów najważniejszymi celami komunikacji z otoczeniem są dla nich: zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz budowanie zaufania względem firmy.

Badani przewidują, że w 2020 roku najważniejszymi będą trzy obszary komunikacji, które umożliwią dotarcie z ofertą firmy do klientów i interesariuszy: media społecznościowe, współpraca z projektantami i architektami wnętrz oraz marketing treści. Nieco mniej istotne okażą się: działania reklamowe, influencer marketing oraz zarządzanie reputacją marki.

Instagram zyska na znaczeniu
Marketingowcy przewidują wzrost popularności Instagramu, a tym samym wskazują, że to właśnie on będzie miał największe znaczenie w prowadzeniu komunikacji z odbiorcami przy pomocy mediów społecznościowych w 2020 roku. Zdaniem ponad 1/3 ankietowanych Facebook straci na znaczeniu, a 44% respondentów prognozuje wzrost znaczenia komunikacji marek wnętrzarskich za pośrednictwem LinkedIna. Można przypuszczać, że platforma ta pozwoli marketingowcom dotrzeć do ważnej dla nich grupy interesariuszy – projektantów i architektów wnętrz.


Influencer marketing w odsłonie eco
Aż 65% badanych deklaruje chęć podjęcia współpracy z twórcami internetowymi w 2020 roku. Do działań z zakresu influencer marketingu warto będzie zaangażować trendsetterów nie tylko typowo wnętrzarskich (45% odpowiedzi), ale również tych, którzy propagują ekologiczny styl życia – tę tematykę blogów i profili w mediach społecznościowych wskazało aż 41% badanych marketingowców. Wydaje się więc, że firmy z branży wnętrzarskiej będą chciały jeszcze wyraźniej zaznaczyć, jak ważne dla nich jest wykorzystanie naturalnych surowców oraz idee takie, jak choćby zero waste czy biophilic design.

Obecność na targach oraz eventach

Tradeshow marketing do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz do rozwijania relacji z klientami. Nic więc dziwnego, że jest to ważny element działań komunikacyjnych, na które postawią marketingowcy w 2020 roku. Wynika to przypuszczalnie ze stale rosnących potencjału i atrakcyjności wydarzeń branżowych, które organizowane są w Polsce. Co więcej, jak wykazało badanie, respondenci upatrują w nich szansę na dotarcie do projektantów i architektów wnętrz.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA