×

Szukaj w serwisie

Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne

  • 10 sie 2018 14:40
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja Deante w warszawskim salonie Leg Sanit. Fot. Deante
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne

W ciągu ostatnich lat obserwujemy ciągły wzrost sprzedaży internetowej. Pomimo tego ogromna liczba klientów nadal wiernie kupuje w salonach wyposażenia łazienek. Ich wymagania są jednak dużo większe niż jeszcze kilka lat temu. Co zrobić, aby spełnić ich oczekiwania?

Osoby, które kupują wyposażenie bezpośrednio w salonie, przyznają, że taka wizyta ma wiele zalet. Przede wszystkim daje im możliwość dotknięcia produktu, sprawdzenia jego funkcji, zobaczenia realnej wielkości i proporcji. Jednak tradycyjny regał z bateriami i natryskami już nie wystarcza, aby przekonać klienta do zakupu. Dlatego salony coraz częściej inwestują w to, czego nigdy nie da nam internet: w atrakcyjną ekspozycję.

Naturalnym kierunkiem rozwoju stało się pokazywanie produktów w tzw. strefach ekspozycyjnych, czyli dużych powierzchniach, częściowo imitujących rzeczywistą łazienkę, urządzonych estetycznie i z dbałością o szczegóły. Wśród marek, które doceniły zalety tego rozwiązania jest między innymi polski producent wyposażenia łazienek, firma Deante.

Zależy nam na tym, żeby pokazać potencjał i możliwości naszych produktów – mówi Wojciech Drzewiecki, dyrektor handlowy firmy Deante. – W strefie ekspozycyjnej klient może od razu sprawdzić, jak otwierają się drzwi kabiny, czy bateria wygodnie się włącza, czy dziecko sięgnie do umywalki. Ma możliwość zobaczenia w jednym miejscu całych kolekcji: od ceramiki, przez armaturę, po kabinę prysznicową. Wtedy dokładnie widać, jak poszczególne elementy ze sobą współgrają i jak harmonijną całość tworzą. A co najważniejsze, jak nasze produkty będą wyglądały w jego łazience.


Poza tym oferta na rynku jest tak szeroka, że niemożliwe jest zobaczenie i porównanie wszystkiego. Przytłoczeni wręcz nadmiarem możliwości klienci często oczekują od salonu gotowych, kompletnych rozwiązań, które pozwolą im zaoszczędzić czas. Umieszczenie całych kolekcji w strefach ekspozycyjnych jest idealne, bo zachęca do dokonania ostatecznego wyboru tu i teraz.

W ten sposób zamiast żmudnie szukać pojedynczych produktów w internecie, klient może wyposażyć całą łazienkę podczas jednej wizyty w salonie. Może odtworzyć to, co zobaczył, bezpośrednio w swojej domowej przestrzeni. Idąc tym tropem Deante wybudowało strefy łazienkowe już w kilkudziesięciu miejscach w całej Polsce, między innymi w salonach sieci Bokaro, Blu, Cermat, Eurostandard i wielu innych. Do końca roku zostanie otwartych kilka kolejnych – zdradza plany Wojciech Drzewiecki. – Za każdym razem efekty są widoczne właściwie od razu, więc jesteśmy pewni, że to dobry kierunek.




Rekomendowane dla Ciebie