Dotychczas działający w internecie sklep rozwija swoją sprzedaż w kanale tradycyjnym. Firma otworzyła 160-metrowy salon w Lublinie.
Salon Dekordia powstał w efekcie rozbudowy biura sklepu internetowego specjalizującego się w sprzedaży wyposażenia łazienek, w szczególności płytek ceramicznych. Rozbudowany salon znajduje się w Lublinie na ul. Diamentowej 2 lok 5. Kierownikiem punktu handlowego jest Marek Korbus.
Lubelski salon ma powierzchnię 160 m kw. na których znajduje się 11 boksów z przykładowymi łazienkowymi aranżacjami. Salon ma też dodatkowo robioną na zamówienie specjalną szafę w której eksponuje płytki o różnych rozmiarach. Ekspozycję uzupełniają liczne stojaki producenckie. W ofercie Dekoria ma produkty takich marek jak Equipe Ceramicas, Geotiles, Mainzu, Zirconio, Vives, Dunin, Cisa Ceramiche, Energie Ker, Besco, Kerasan i Oristo. Klienci mogą też na miejscu skorzystać z usług projektanta.
- Jako sklep internetowy mieliśmy małe biuro z niewielką ilością produktów na wystawie. Biuro było otwarte dla klientów, którzy odwiedzając nas niejednokrotnie byli zawiedzeni, że jest tak mało do oglądania. Stwierdziliśmy więc, że czas najwyższy otworzyć salon. Sklep internetowy działa prężnie i to nas tym bardziej skłaniało do rozszerzenia działalności poza sieć. Było też dużo zapytań od klientów, gdzie mogą obejrzeć płytki. Problem pojawiał się przy płytkach zagranicznych, gdyż to dosyć unikatowy towar, dostępny tylko w niektórych salonach. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i w naszym salonie skupiliśmy się głównie na asortymencie zagranicznych producentów - podkreśla Anna Wojtan, specjalista ds. marketingu salonu Dekordia.