Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Bogaty rynek tekstyliów łazienkowych - opinie producentów

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 11 marz 2014 15:21
Bogaty rynek tekstyliów łazienkowych - opinie producentów
fot. Villeroy&Boch

Dywaniki, zasłonki prysznicowe czy ręczniki rzadko trafiają do oferty producentów akcesoriów łazienkowych bądź samych salonów. Chociaż zarazem stanowią nieodłączny, niezwykle ważny element krajobrazu wokół wanny czy brodzika. Producenci tego typu akcesoriów opowiadają o specyfice tego segmentu produkcji wyposażenia łazienkowego.

REKLAMA
  • Liczy się szeroka oferta

    Dorota Dukielska, trade marketing manager firmy Duschy
    Zasłony łazienkowe to drugi, po deskach sedesowych, produkt, który najlepiej się sprzedaje w naszej firmie. Sprzedaż zasłon stale rośnie - niewykluczone, że jest to spowodowane zróżnicowanym wzornictwem. Posiadamy bowiem w swojej ofercie około 200 różnych wzorów zasłon. Niewątpliwym atutem tej grupy produktów jest ich bardzo dobra jakość: wszystkie są tekstylne, można je prać i prasować. Dywaniki łazienkowe to, w naszym przypadku, produkt również wysokiej jakości – posiadają powłokę higroskopijną, również można je prać. Sprzedaż dywaników nie jest tak duża jak zasłon, ale stale rośnie i zapewne tendencja ta będzie się utrzymywać, ponieważ docierają do nas głosy, że dywaniki cieszą się dużym uznaniem wśród naszych klientów.
  • Inspiracje z przeszłości

    Thomas Brüll, Corporate Brand Licensing Manager Villeroy & Boch
    Villeroy&Boch dla łazienki to już nie tylko ceramika sanitarna, meble, wanny, kabiny prysznicowe czy płytki. Dwa lata temu zaprojektowaliśmy również kolekcję tekstyliów łazienkowych Ocean View. To wykonane z wyselekcjonowanej bawełny ręczniki i dywaniki, oraz welurowy szlafrok. Co ciekawe, wzory na ręcznikach zostały zaczerpnięte z dekoracyjnych płytek Villeroy & Boch, obecnych na Titanicu. Wszystkie produkty Ocean View dostępne są w 8, charakterystycznych dla nadmorskiego krajobrazu, kolorach: White Sail, Shell, Stone, Aqua, Coral, Mussel, Ocean i Charcoal..
  • Polski ręcznik jest lepszy

    Tomasz Berski, dyrektor handlowy firmy Zwoltex
    Gama naszych odbiorców jest bardzo szeroka – produkty sprzedajemy przede wszystkim przez sklepy oraz hurtownie detaliczne, skąd trafiają do zwykłych klientów. Oni stanowią naszą główną grupę odbiorców, choć ostatnio do swojej oferty systematyczne dołączamy wyroby ekskluzywne – np. grubsze ręczniki, by sprostać oczekiwaniom klientów o najwyższych wymaganiach. Realizujemy też oczywiście indywidualne zamówienia na ręczniki dla firm, klubów sportowych, hoteli. Nie zdarzyło się nam jednak realizować zamówień np. dla firm produkujących inne wyposażenie łazienkowe. Jesteśmy liderem na rynku krajowym i jednym z czołowych producentów wyrobów frotowych w Europie. Na polskim rynku raczej nie mamy większej konkurencji – w tym segmencie także import nie stanowi dla nas większego problemu. Produkty chińskie oraz niemieckie (które zwykle też są produkowane w Chinach) zwykle znacznie ustępują jakością naszym wyrobom i na tym polu skutecznie z nimi konkurujemy.
  • Zasłony głównie na eksport

    Piotr Augustyniak, współwłaściciel firmy Wela
    Nasza firma od początku lat 90. specjalizuje się w produkcji  zasłonek prysznicowych. Aktualnie 70% naszej produkcji trafia na rynki zachodnie – do Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec. Działają tam nasze przedstawicielstwa oraz firmy partnerskie, które w swojej ofercie mają dostępną całość naszej oferty. W Polsce nasze produkty są dostępne w ponad 500 sklepach detalicznych, trafiają też do hurtowni oraz salonów wyposażenia łazienek. Te ostatnie jednak nie stanowią znaczącego kanału sprzedaży - w przypadku produktów takich jak nasze decydującym czynnikiem jest wielkość dostępnej na miejscu oferty, tak by klient mógł wybrać najodpowiedniejszy dla siebie wzór, rozmiar, rodzaj materiału. Zasadą jest, że im więcej towaru mamy na sklepie, tym więcej go sprzedajemy. Dlatego istotna jest dla nas współpraca z marketami.

REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA