REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Redecoring wśród najnowszych trendów w segmencie akcesoriów łazienkowych

  • Autor: Katarzyna Zacharewicz-Łukaszuk
  • 27 lis 2018 14:01
Redecoring wśród najnowszych trendów w segmencie akcesoriów łazienkowych
Pierwszym krokiem rozwijającym dotychczasową ofertę Riko i Kobo było wprowadzenie funkcjonalnych dodatków wolnostojących, takich jak wolnostojący wieszak na ręczniki Kros, stojak na papier toaletowy czy uchwyt na papier wraz ze szczotką. Fot. Excellent
Redecoring wśród najnowszych trendów w segmencie akcesoriów łazienkowych
Redecoring wśród najnowszych trendów w segmencie akcesoriów łazienkowych
Redecoring wśród najnowszych trendów w segmencie akcesoriów łazienkowych
Redecoring wśród najnowszych trendów w segmencie akcesoriów łazienkowych
Redecoring wśród najnowszych trendów w segmencie akcesoriów łazienkowych
Redecoring wśród najnowszych trendów w segmencie akcesoriów łazienkowych

Inwestorzy coraz częściej traktują proces urządzania łazienki kompleksowo, będąc świadomymi tego, że o jej ostatecznym wyglądzie i wygodzie użytkowania często decydują dodatki i akcesoria. Na ich rynkowy potencjał wskazywać może chociażby oferta producentów wyposażenia łazienek oraz zdobywające popularność zjawisko redecoringu.

Akcesoria łazienkowe stają się coraz częściej naturalnym uzupełnieniem podstawowej oferty producentów wyposażenia łazienek. Przykładem może być chociażby marka Deante przez długi czas kojarzona głównie z armaturą i zlewozmywakami. Jednak wraz z rozwojem firmy, w ciągu kilku ostatnich lat jej oferta rozszerzona została o kabiny prysznicowe, ceramikę i właśnie akcesoria.

– Wyposażenie łazienki w urządzenia sanitarne odgrywa pierwszoplanową rolę lecz jej niekwestionowanym dopełnieniem stają się estetyczne i funkcjonalne dodatki łazienkowe. Poprzez wprowadzenie dodatków wolnostojących Excellent, Riko i Kobo prezentujemy łazienkę kompletną, spójną i przyjemną w codziennym użytkowaniu – mówi Marcin Kowalski, product manager w Excellent.

– Stawiamy na takie rozwiązania, które nie tylko wpłyną na wygląd łazienki, ale również wniosą do niej dodatkowe funkcje: oparcia, wsparcia czy asysty w łazience. W naszej ofercie silną pozycję mają poręcze ścienne o dopuszczalnym obciążeniu 150 kg i jednocześnie funkcji wieszaka na ręcznik czy papier toaletowy. W najbliższych miesiącach planujemy wprowadzić także poręcze z funkcją półki na kosmetyki i poręcze narożne przeznaczone na przybory prysznicowe – mówi Ada Sadura-Williams, product manager w Deante.

– Klient kupujący baterie z konkretnej serii, chce od razu dobrać odpowiednie dodatki w takim samym stylu. Możemy więc powiedzieć, że możliwość pełnego wyposażenia łazienki – nie tylko w armaturę, ale również w akcesoria pasujące do całości – to wyzwanie, które stawia przed nami nowoczesny, wymagający klient. Kupując armaturę i akcesoria sygnowane marką Kludi, ma on pewność, że wszystkie elementy wyposażania będą stanowiły idealną całość – wyjaśnia Piotr Strzys, product manager Kludi.

W przypadku markowych akcesoriów liczy się nie tylko zaufanie do produktów danego producenta czy spójny design. Istotne są również wysokiej jakości materiały i technologia produkcji, a także przemyślane rozwiązania wpływające bezpośrednio na funkcjonalność i ergonomię łazienkowych dodatków.

– Wszystkie dodatki Kludi są projektowanie z myślą o różnych potrzebach użytkowników. Łatwa instalacja, w tym możliwość prawo- lub lewostronnego montażu, wygodne uchwyty czy ruchome elementy, które można z łatwością wyciągnąć i umyć to zalety ułatwiające obsługę – dodaje Piotr Strzys.

Łazienka prywatna, a komercyjna

Zdaniem producentów, w przypadku wnętrz prywatnych rola marki w segmencie łazienkowym jest znacząca.

Zdaniem Sebastiana Sałkiewicza, Head of Development and Marketing Department w firmie Bisk, specjalizującej się w produkcji akcesoriów do łazienek: Sama marka i jej wieloletnia obecność na rynku buduje zaufanie do produktu w oczach klienta. Klient decydując o wyborze danego produktu kieruje się wzornictwem oraz ceną, ale również coraz częściej marką. Rośnie świadomość zakupowa wśród potencjalnych nabywców, sięgających po produkty rodzimych marek. Produkty marki Bisk coraz częściej goszczą na krajowych i zagranicznych imprezach, gdzie prezentuje się najnowsze trendy wzornicze. Design nie jest już w naszym kraju zjawiskiem elitarnym.

Przemyślana identyfikacja i doświadczenie producenta pozwalają na sprawdzony i pełen zaufania wizerunek wśród odbiorców. Z tego powodu, producenci o ugruntowanej pozycji na rynku wyposażenia łazienek nie boją się konkurencji ze strony akcesoriów tzw. no-name, oferowanych najczęściej przez sieci marketów budowlanych.




Rekomendowane dla Ciebie