Jednym z najgorętszych trendów, jakie zaprezentowali producenci na targach Cevisaama, były płytki ceramiczne z wzorami eksponującymi głębie i złudzenie optyczne. Wyselekcjonowaliśmy 20 najciekawszych kolekcji, które wyróżniają się właśnie tym trendem.
Prezentujemy – prosto z hiszpańskich targów Cevisama – głębie i złudzenie optyczną stosowane w nowoczesnym wzornictwie i projektowaniu płytek ceramicznych. Ten trend zdominuje rynek w przeciągu dwóch najbliższych lat.
Najnowsze kolekcje płytek prezentowane w Hiszpanii to m.in. fascynujące iluzje optyczne. Sprytne układy – wrażenie głębi, efekt trójwymiarowości – mogą tworzyć na powierzchniach pokrytych ceramiką intrygujące efekty wizualne, które gwarantują zerwanie z poczuciem monotonii.
Stosowana jest tu technologia 3D w produkcji płytek. Co ciekawe większość kolekcji ma jasne, stonowane kolory, od perłowej bieli po delikatne beże.
Czytaj także: Grzejnik łazienkowy Atakama firmy Luxrad w "czarno-białej" łazience