Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Wojciech Bocheński, Polska Grupa Ceramiczna: Dysponujemy największym potencjałem zakupowym i sprzedażowym w Polsce

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 17 lis 2014 12:54
Wojciech Bocheński, Polska Grupa Ceramiczna: Dysponujemy największym potencjałem zakupowym i sprzedażowym w Polsce
Wojciech Bocheński, prezes firmy Impero Bocheński oraz członek Rady Nadzorczej Polskiej Grupy Ceramicznej

Wojciech Bocheński, prezes firmy Impero Bocheński oraz członek Rady Nadzorczej Polskiej Grupy Ceramicznej mówi jakie są główne obszary działania PGC i korzyści związane z funkcjonowaniem w Grupie.

REKLAMA

- Polski rynek wyposażenia łazienek jest bardzo gęsty i konkurencyjny, część łazienkowych punktów handlowych ma kłopoty by się na nim utrzymać. Jaki musi być dziś salon łazienkowy, by przetrwać na rynku, jakie metody konkurowania są najskuteczniejsze?

Wojciech Bocheński, prezes firmy Impero Bocheński oraz członek Rady Nadzorczej Polskiej Grupy Ceramicznej: Chcąc opierać swoją działalność tylko na branży łazienkowej musimy nauczyć się sprawnie działać w każdym z obszarów rynków: detalicznym (w tym sklepów internetowych), inwestycyjnym oraz hurtowym. W przyszłości pozostaną tylko duże spółki profesjonalnie działające w każdym z tych obszarów oraz małe podmioty pracujące na zasadzie sprzedaży „pod zamówienie” opierające się na strategii niskich kosztów. Firmy środka znikną z rynku.

Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności wydawało się najlepszym rozwiązaniem połączyć siły kilkunastu firm z branży - tak powstała firma PGC Polska Grupa Ceramiczna Spółka z o.o. Łącząc wartość sprzedaży wszystkich Członków PGC w branży łazienkowej firma dysponuje zdecydowanie największym potencjałem zakupowym i sprzedażowym w Polsce.

- Jakie są najważniejsze działania Grupy?

Obecnie skupiamy się na dwóch obszarach: budowaniu portfolio produktowego PGC oraz budowaniu bazy Partnerów - członków grupy.

- W jakich aspektach działalność w Grupie ułatwia funkcjonowanie na rynku?

Przynależność do grupy przynosi kilka korzyści. Przede wszystkim konsolidowanie zakupów wszystkich przedsiębiorstw daje możliwość negocjowania lepszych cen zakupu. Co za tym idzie, ciekawe portfolio produktowe PGC uatrakcyjnia ofertę poszczególnych Spółek. Wspólne centrum logistyczne pozwoliło obniżyć wartość własnych magazynów i poprawić płynność finansową w poszczególnych firmach.

Wartością jest również wspólny marketing. Ale najważniejszym obszarem jest chyba wymiana wiedzy. W dzisiejszych czasach, kiedy jesteśmy zmuszeni do ciągłego udoskonalania naszej działalności dostęp do innych sprawdzonych rozwiązań jest ogromną korzyścią. W ten sposób jesteśmy w stanie uniknąć wielu kosztownych błędów.

- Czy Grupa jest otwarta - czy mogą przystępować do niej jeszcze inne podmioty? Jeżeli tak - jakie warunki muszą spełnić?

Bardzo ostrożnie podchodzimy do tematu rozszerzania PGC. W odróżnieniu do innych grup naszym celem strategicznym jest generowanie zysków przez poszczególnych Partnerów PGC i a nie szybkie budowanie potęgi Spółki. Oczywiście, jesteśmy otwarci na nowych Członków, ale tylko w określonych obszarach terytorialnych. Zainteresowane podmioty zapraszam do kontaktu z Zarządem Spółki.

- Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiała Anna Raducha-Romanowicz.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA