REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Piotr Kulaziński, założyciel firmy Obsession Consulting zakończył współpracę z marką Azario

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 04 lut 2019 12:12
Piotr Kulaziński, założyciel firmy Obsession Consulting zakończył współpracę z marką Azario
Piotr Kulaziński, założyciel firmy Obsession Consulting, wspierającej firmy w zakresie konsultingu mającego na celu powstanie innowacyjnych rozwiązań, produktów, usług i procesów. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w branży łazienkowej. Do 2011 r., dyrektor sprzedaży w firmie Rovese. Twórca strategii marek, produktów i usług. Założyciel i menedżer marki Azario do 2018 r. Założyciel i udziałowiec Obsession Investment, działa w sektorze deweloperskim.

Jak podkreśla Piotr Kulaziński, twórca marki Azario, rok 2018 w marce Azario był wyjątkowy pod wieloma względami. Przede wszystkim odnotowali wzrost sprzedaży w porównaniu do roku 2017 i utrzymali silną, drugą pozycję w sprzedaży płytki ceramicznej w całej sieci BLU.

Kluczową decyzją jest zakończenie współpracy zespołu Azario w Łodzi, który prowadziłem i przekazanie projektu do zarządzania bezpośrednio już przez firmę BR Konsorcjum Refleks czyli właściciela sieci BLU. 

Nasze biuro stworzyło w 2015 markę opierającą się na importowanych płytkach ceramicznych i wypromowało ją w sieci BLU. Oddaję silną markę która z sukcesem wpisała się w branżę  

Zgodnie z najnowszymi trendami w 2018 r. rozszerzyliśmy ofertę dużych formatów, skupiając się na wzorach o rysunku kamienia naturalnego oraz metalicznych, w wykończeniu złota, miedzi i srebra.

Postawiliśmy na uniwersalne dekoracje wieloelementowe. Za wzory odpowiedzialna była projektantka marki, Aneta Kubasiewicz z Blossom Design, dzięki której stworzyliśmy wiele ciekawych koncepcji.

Mam nadzieję na dalszy rozwój marki Azario. Nadal pozostaję w międzynarodowym handlu płytek ceramicznych i mam na celu rozszerzanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi.

W bieżącym roku nastawiam się na  kolejne wyzwania m.in., na rozszerzenie rozpoczętego w 2016 r. projektu deweloperskiego.

Czytaj także: [Fotogaleria] Prezentujemy stoiska firm z branży łazienkowej na 4DD




Rekomendowane dla Ciebie