Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness

  • Autor: Urszula Tatur
  • 20 sty 2020 09:17
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Fot. Novellini
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness
Novellini stawia na imprezy targowe jak 4DD i ofertę wellness

To był rok bardzo intensywnej pracy dla Novellini - w rozmowie z redakcją Agnieszka Kmieć, dyrektor handlowy Novellini Polska opowiada o ważnych wydarzeniach, premierach produktowych oraz strategii marki na najbliższy okres.

REKLAMA

Jak oceniają Państwo miniony rok w branży?

To był rok bardzo intensywnej pracy dla Novellini. Rozpoczęliśmy go targami w 4 Design Days w Katowicach, które stały się bardzo ciekawym eventem nie tylko dla południowej Polski. Potem pojechaliśmy do Frankfurtu na najbardziej prestiżową imprezę w branży, jakim są targi ISH, aby tam prezentować nasze nowości na 2019.
Krótko potem wystartowaliśmy z bazą plików projektowych, które pozwoliły nam na wzięcie udziału w szeregu spotkań organizowanych dla architektów. Jest to dla nich podstawowe narzędzie pracy, dlatego jesteśmy zadowoleni z wdrożenia tego projektu i liczymy na to, że w tym roku baza poszerzy się o kolejne modele. Bardzo podobała nam się współpraca z Cad Dekorem, Arch_eventem czy Laboratorium Dobrej Marki. Przy okazji mieliśmy okazję poznać specjalnych gości, którzy dzielili się swoimi doświadczeniami z zakresu architektury.
Mocno pracowaliśmy także w inwestycjach. To ciężki kawałek chleba, ale każda inwestycja to olbrzymia satysfakcja, która pomaga budować pozycję na krajowym rynku. I tak w minionym roku jedną z ciekawszych realizacji był hotel Hamilton w Świnoujściu z 350 pokojami czy apartamentowy hotel Monka w zabytkowej części Torunia z pięknym widokiem na Krzywą Wieżę.
Ale… nie cały rok był różowy – dotknęły nas kłopoty personalne związane ze zmianą przedstawicieli. To niestety przekłada się na konkretne cyfry i w regionie, gdzie musieliśmy dokonać takich zmian sytuacja była dość trudna. Liczę na to, że wkrótce ten stan rzeczy się ustabilizuje. Pracuję nad tym, żebyśmy wrócili do większego składu.

Jakie wydarzenie/a uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?

Imprezy targowe – 4DD i ISH. To daje możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnym użytkownikiem. Staramy się pokazywać to co nas na rynku wyróżnia, a na obecną chwilę jest to grupa produktów wellnessowych. Liczba dostępnych rozwiązań w tym segmencie po kryzysie sprzed kilku lat się skurczyła, dlatego upatruję w tej gamie duże szanse. Społeczeństwo dojrzewa do decyzji, że coś poza codzienną gonitwą jest ważne w życiu. Chcemy klientów w dalszym ciągu przekonywać, że łapanie oddechu i szukanie relaksu możemy zacząć od domowego spa, które jest dostosowane do indywidualnych potrzeb, a z pewnością daje prywatność i jest higieniczne czyste. I wcale nie trzeba wydawać na nie fortuny. Imprezy targowe to przede wszystkim rozmowy, możliwość obserwacji co klientowi się podoba, czego szuka, co mu przeszkadza, jakie ma kłopoty podczas renowacji czy budowy. Jednym słowem kontakt, który zawsze jest najważniejszy.

Która kolekcja produktów odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?

Niezmiennie od kilku lat najlepiej sprzedająca się seria to KALI, której występuje w wielu konfiguracjach i rozmiarach. Nasze polskie łazienki nie są duże, dlatego przesuwne rozwiązania, jakie oferuje ta seria są bardzo praktyczne, a w dodatku przystępne cenowo.
Drugim hitem sprzedaży jest seria YOUNG 2.0 – tu króluje kolor czarny, dlatego prosta forma w połączeniu z mocnym kolorowym akcentem przypadła już od jakiegoś czasu do gustu naszym odbiorcom.

Zadebiutowaliśmy również z serią walk-inów o nazwie Kuadra FRAME. Chcieliśmy uczynić z prostej tafli szkła coś więcej niż tylko przestrzeń oddzielająca prysznic od pozostałej części łazienki, dlatego zaprojektowaliśmy system ram, które można wykorzystać jako półki na kosmetyki lub reling na ręcznik. W tym roku będziemy rozszerzać ten pomysł o kolejne propozycje.
Kolejnym ciekawym produktem, który zyskuje coraz większe zainteresowanie to seria kabin parowych GLAX 2.0. Sauna w domu to wcale nie science fiction. Bez przeróbki instalacji, w miejscu starej wanny czy kabiny prysznicowej z powodzeniem możemy zainstalować ją i używać jak zwykłego prysznica. A kiedy pocieknie z nosa i trzeba zrobić inhalacje, albo zmarzniemy i mamy ochotę się wygrzać, wtedy uruchamiamy kolejne funkcje, które pomogą nam wrócić do zdrowia lub pozwolą się odprężyć po ciężkim dniu.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA