Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Mateusz Gędoś, Manager ds. Sprzedaży i Zarządzania Jakością:

Rozwój sieci salonów na zasadzie franczyzy to w branży łazienkowej wciąż niezbyt powszechna praktyka. Mateusz Gędoś zdradza jak model franczyzowy udało się wdrożyć w firmie Cermag z Poznania.

- Jakie wymagania stawiacie Państwo salonom, które chcą działać pod marką Cermag?

Mateusz Gędoś, Manager ds. Sprzedaży i Zarządzania Jakością: Z punktu widzenia powodzenia przedsięwzięcia jakim jest sieć franczyzowa, najważniejszy jest dla nas czynnik ludzki. Chcemy współpracować z otwartymi i gotowymi do dalszego pogłębiania umiejętności partnerami. Ludźmi, którzy dobrze rozumieją, że droga do sukcesu wymaga ciągłych inwestycji w postęp i doskonalenie, jak również otwartości na nowe technologie. Jeśli chodzi natomiast o lokalizację, to poszukujemy lokali o powierzchni między 150-200 m kw. powierzchni użytkowej, jednopoziomowych, zlokalizowanych w atrakcyjnych miejscach.

- Czy w ramach franczyzy oferujecie logo i know-how czy też usługi albo ułatwienia w dostawach towaru (np. czy salony franczyzowe mogą korzystać z Państwa magazynów)?

Z każdym naszym partnerem franczyzowym dzielimy się całą naszą wiedzą i doświadczeniem w pełnym zakresie, mówimy tu o franczyzie koncepcji działalności. Udostępniamy nie tylko znak towarowy Cermag, ale również cały schemat prowadzenia działalności biznesowej, standardy dotyczące procesów i produktów, systemy marketingowe i poszerzania wiedzy oraz technologiczne know-how.  Tego rodzaju franczyza wymaga sprawdzonych i działających przez dłuższy czas biznesów. Z powodzeniem rozwijamy się od ponad 20 lat i wierzymy w skuteczność naszego modelu biznesowego. Każdy z salonów otrzymuje tzw. pakiet franczyzowy, który stanowi trzon opracowanego przez naszą firmę systemu franczyzowego, zawierający kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej.

- Czy salony same się zgłaszają z chęcią przystąpienia do sieci, czy też wyszukujecie je również Państwo sami?

W przypadku istniejących już salonów franczyzowych działania związane z otwarciem tych miejsc były wynikiem impulsów wypływających ze strony naszych partnerów. Sposób pozyskania partnera ma dla nas mniejsze znaczenie, niż rodzaj i siła relacji, jakie potencjalnie mogą zrodzić się w trakcie rozwijania współpracy.

- Ile salonów z Państwa sieci działa dziś na zasadzie franczyzy?

Aktualnie na zasadach franczyzowych działa 6 salonów, zlokalizowanych w Gorzowie Wielkopolskim, Kaliszu, Koninie, Koszalinie, Rzeszowie i Szczecinie.

- Kiedy i skąd wziął się pomysł na stworzenie salonów franczyzowych?

W 2011 roku podpisaliśmy pierwszą umowę franczyzową i otworzyliśmy pierwszy salon franczyzowy. Pomysł został podpatrzony na rynkach europejskich (szczególnie francuskim)  i Stanów Zjednoczonych, gdzie firmy w sposób świadomy budują dwa niezależne kanały dystrybucji. Jeden oparty na własnych salonach, a drugi prowadzony jako sieć franczyzowa. Mocno wierzymy w sukces tej koncepcji sprzedaży, dlatego też inwestujemy w nią dużo energii i środków.

- Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał Arkadiusz Kaczanowski.




Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Pies Kasprzaka~co widzisz w lustrze gdy się golisz?
    • Abdul, 2020-12-09 08:32:43