Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]

  • Autor: Urszula Tatur
  • 18 lut 2020 12:16
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]

Stawiając na mocną ekspansję marki, będziemy cyklicznie pojawiać się na targach, dbając tym samym o relacje z obecnymi partnerami handlowymi, jednocześnie umożliwiając klientom finalnym kontakt z naszą marką w nieco odmiennych okolicznościach - w rozmowie z redakcją zdradza Malwina Skubińska, dyrektor marketingu marki Besco.

REKLAMA

Jak oceniają Państwo miniony rok w branży?
Miniony rok 2019, zgodnie z przypuszczeniami, był rokiem wielu intensywnych zmian i sprecyzowanych trendów. Zarówno całokształt interioru, jak i sama branża sanitarna, mocno skoncentrowały się na ciemnej kolorystyce, która nie jak w przeszłości pojawiała się w roli akcentów, ale w zdecydowanie dominującej formie. Dzięki tym trendom producenci postawili na mocny rozwój swojego portfolio o produkty w tym tonie. W przypadku marki Besco nie mogło być inaczej. W kolekcji black & white pojawiło się wiele produktów, obejmujących praktycznie każdy segment naszego asortymentu, między innymi: wanny wolnostojące w wykończeniu black & white, serie armatury łazienkowej w czarnym, matowym wykończeniu, czy kilka modeli kabin wraz z dopasowanymi do nich brodzikami UltraSlim Stone Effect w kolorze czarnym.

Jakie wydarzenia uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?
Obok nowych kolekcji, które spotkały się z dużym uznaniem wśród naszych partnerów handlowych jak i samych klientów finalnych, należy wspomnieć o wydarzeniach branżowych w których marka Besco brała udział w roku 2019. Obok wydarzeń krajowych, takich jak targi 4 Design Days oraz Warsaw Home, wzięliśmy również udział w międzynarodowych targach ISH we Frankfurcie nad Menem, MosBuild w Moskwie oraz Budpragres w Budapeszcie. Wszystkie eventy, obok innych działań marketingowych, z pewnością przyczyniły się do wzrostu znaczenia marki Besco na rynku. Stawiając na mocną ekspansję marki, będziemy cyklicznie pojawiać się na targach, dbając tym samym o relacje z obecnymi partnerami handlowymi, jednocześnie umożliwiając klientom finalnym kontakt z naszą marką w nieco odmiennych okolicznościach.

Która kolekcja produktów odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?
Jak wspomniałam na początku ze względu na trendy skierowane na czarną kolorystykę, największym zainteresowaniem cieszyły się produkty z kolekcji black & white. Obok standardowych białych produktów, które od zawsze kojarzą się z łazienką, popularność produktów czarnych i czarno-białych mocno zaakcentowała się w ubiegłorocznej sprzedaży. Dodatkowo, swój początek w tym roku ma trendy na złote elementy wykończenia. Marka wprowadziła już wcześniej powłokę BescoGlam, dostępną między innymi w tym kolorze, natomiast wraz z nowym katalogiem wprowadzimy do sprzedaży również złote serie baterii łazienkowych.

Jaki są plany Państwa firmy na najbliższy okres?
Zgodnie z założeniami i strategią działań na rok 2020, czas ten dla marki Besco będzie wyjątkowo intensywny. Wiele działań marketingowych, nowych projektów które są w fazie wdrożenia, czy stała rozbudowa infrastruktury, napędza nas do działania. Marka Besco świętuje również w tym roku 25-tą rocznicę udziału w rynku branży sanitarnej, w związku z czym z pewnością zaskoczy rynek kilkoma nowymi projektami.

Na jakie nowe kolekcje możemy liczyć w tym roku?
Pierwszą, wdrożoną już na samym początku roku kolekcją, są wanny z ultraniskim rantem, na które trend pojawił się jeszcze w 2019 roku. Effect Slim dostępny jest w kilku bestsellerowych modelach Besco, tj. Modern, Quadro, Shea, czy Avita, jak i w zupełnie nowych modelach wanien asymetrycznych/ trapezowych: Intima oraz Intima Duo, których design powstał w oparciu o nagrodzony w 2013 roku model wanny Infinity. Dodatkowo, poszerzyliśmy dostępne modele o nowe, duże wymiary aż do 190 cm. Uzupełnimy ofertę o 3 nowe modele wanien wolnostojących oraz pojawi się zupełnie nowy segment, którym będą odpływy liniowe. Pozostałe działania, czy nowe modele będziemy prezentować z biegiem czasu, natomiast według obranego planu, w 2020 będzie ich sporo.

Dziękuję za rozmowę


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Ostatnio komentowane

REKLAMA