REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]

  • 18 lut 2020 12:16
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]
Malwina Skubińska: Besco stawia na mocną ekspansję marki [WYWIAD]

Stawiając na mocną ekspansję marki, będziemy cyklicznie pojawiać się na targach, dbając tym samym o relacje z obecnymi partnerami handlowymi, jednocześnie umożliwiając klientom finalnym kontakt z naszą marką w nieco odmiennych okolicznościach - w rozmowie z redakcją zdradza Malwina Skubińska, dyrektor marketingu marki Besco.

Jak oceniają Państwo miniony rok w branży?
Miniony rok 2019, zgodnie z przypuszczeniami, był rokiem wielu intensywnych zmian i sprecyzowanych trendów. Zarówno całokształt interioru, jak i sama branża sanitarna, mocno skoncentrowały się na ciemnej kolorystyce, która nie jak w przeszłości pojawiała się w roli akcentów, ale w zdecydowanie dominującej formie. Dzięki tym trendom producenci postawili na mocny rozwój swojego portfolio o produkty w tym tonie. W przypadku marki Besco nie mogło być inaczej. W kolekcji black & white pojawiło się wiele produktów, obejmujących praktycznie każdy segment naszego asortymentu, między innymi: wanny wolnostojące w wykończeniu black & white, serie armatury łazienkowej w czarnym, matowym wykończeniu, czy kilka modeli kabin wraz z dopasowanymi do nich brodzikami UltraSlim Stone Effect w kolorze czarnym.

Jakie wydarzenia uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?
Obok nowych kolekcji, które spotkały się z dużym uznaniem wśród naszych partnerów handlowych jak i samych klientów finalnych, należy wspomnieć o wydarzeniach branżowych w których marka Besco brała udział w roku 2019. Obok wydarzeń krajowych, takich jak targi 4 Design Days oraz Warsaw Home, wzięliśmy również udział w międzynarodowych targach ISH we Frankfurcie nad Menem, MosBuild w Moskwie oraz Budpragres w Budapeszcie. Wszystkie eventy, obok innych działań marketingowych, z pewnością przyczyniły się do wzrostu znaczenia marki Besco na rynku. Stawiając na mocną ekspansję marki, będziemy cyklicznie pojawiać się na targach, dbając tym samym o relacje z obecnymi partnerami handlowymi, jednocześnie umożliwiając klientom finalnym kontakt z naszą marką w nieco odmiennych okolicznościach.

Która kolekcja produktów odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?
Jak wspomniałam na początku ze względu na trendy skierowane na czarną kolorystykę, największym zainteresowaniem cieszyły się produkty z kolekcji black & white. Obok standardowych białych produktów, które od zawsze kojarzą się z łazienką, popularność produktów czarnych i czarno-białych mocno zaakcentowała się w ubiegłorocznej sprzedaży. Dodatkowo, swój początek w tym roku ma trendy na złote elementy wykończenia. Marka wprowadziła już wcześniej powłokę BescoGlam, dostępną między innymi w tym kolorze, natomiast wraz z nowym katalogiem wprowadzimy do sprzedaży również złote serie baterii łazienkowych.

Jaki są plany Państwa firmy na najbliższy okres?
Zgodnie z założeniami i strategią działań na rok 2020, czas ten dla marki Besco będzie wyjątkowo intensywny. Wiele działań marketingowych, nowych projektów które są w fazie wdrożenia, czy stała rozbudowa infrastruktury, napędza nas do działania. Marka Besco świętuje również w tym roku 25-tą rocznicę udziału w rynku branży sanitarnej, w związku z czym z pewnością zaskoczy rynek kilkoma nowymi projektami.

Na jakie nowe kolekcje możemy liczyć w tym roku?
Pierwszą, wdrożoną już na samym początku roku kolekcją, są wanny z ultraniskim rantem, na które trend pojawił się jeszcze w 2019 roku. Effect Slim dostępny jest w kilku bestsellerowych modelach Besco, tj. Modern, Quadro, Shea, czy Avita, jak i w zupełnie nowych modelach wanien asymetrycznych/ trapezowych: Intima oraz Intima Duo, których design powstał w oparciu o nagrodzony w 2013 roku model wanny Infinity. Dodatkowo, poszerzyliśmy dostępne modele o nowe, duże wymiary aż do 190 cm. Uzupełnimy ofertę o 3 nowe modele wanien wolnostojących oraz pojawi się zupełnie nowy segment, którym będą odpływy liniowe. Pozostałe działania, czy nowe modele będziemy prezentować z biegiem czasu, natomiast według obranego planu, w 2020 będzie ich sporo.

Dziękuję za rozmowę




Rekomendowane dla Ciebie