Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Influencer marketing w branży łazienkowej – czy to zadziała?

  • Autor: Redakcja
  • 16 sty 2020 08:11
Influencer marketing w branży łazienkowej – czy to zadziała?
Wojciech Augustyniak, Account Executive, agencja influencer marketingu Hash.fm

Trzeba pamiętać o tym, żeby do współpracy wybierać twórców realnie zainteresowanych naszym produktem. Takich, którzy są autentyczni i mają realnych obserwatorów - radzi Wojciech Augustyniak, Account Executive, agencja influencer marketingu Hash.fm.

REKLAMA

Czy marki z branży wnętrzarskiej, a w szczególności związanej z wyposażeniem łazienek, promują się z pomocą influencerów? Czy tak specyficzny rynek jak urządzenie łazienki także może korzystać z popularności twórców internetowych?
Widzimy, że liderzy rynku home furnishing w Polsce - IKEA, JYSK czy VOX chętnie działają z influencerami, angażując ich coraz bardziej i w coraz to ciekawszy sposób. Rynek influencerów, blogerów czy vlogerów, którzy specjalizują się w tematach home furnishing czy home decor jest w Polsce duży i szeroki. Po wynikach kampanii, które prowadzimy dla marki IKEA widzimy, że są to treści poczytne - ludzie chętnie szukają inspiracji w internecie u swoich ulubionych twórców, często traktując ich jako dobrych doradców urządzania domu - a przede wszystkim osoby, które mają na wyciągnięcie ręki. W ramach współpracy z IKEA Polska od trzech lat prowadzimy działania ambasadorskie z grupą wybranych influencerów mające na celu edukowanie na tematy home furnishingowe - od prostych rzeczy, jak przygotować stół na świąteczny obiad po relacje z remontów całych kuchni. Nasze publikacje w ciągu kilku miesięcy łącznie potrafią osiągnąć kilka milionów wyświetleń.

Jakie błędy najczęściej popełniają marki we współpracy z twórcami?
Przede wszystkim trzeba pamiętać o tym, żeby do współpracy wybierać twórców realnie zainteresowanych naszym produktem. Takich, którzy są autentyczni i mają realnych obserwatorów. Dzisiaj łatwo jest wejść we współpracę z większym twórcą, u którego np. połowa obserwatorów to kupione konta-boty. Istnieją narzędzia, które pozwalają zweryfikować influencerów dlatego kompletnie nie powinniśmy się bać prosić o dane twórców jeszcze przed podjęciem z nimi współpracy. Czasami mniejszy zasięg nie oznacza wcale mniejszego zainteresowania wśród odbiorców influencera.
Świat influencer marketingu (nawet jeśli mówimy tylko o twórcach home furnishingowych) może być często niezrozumiały i rządzący się swoimi, specyficznymi prawami. Jako agencja influencer marketing jesteśmy w stanie przygotować strategię działań z influencerami dostosowaną do potrzeb klienta, poprzez wybór koncepcji kampanii, wybór i negocjacje z influencerami, koordynacje tworzonych treści aż po finalny raport z działań. Marki mogą liczyć na odbiorców influencera, poszerzających ich standardową grupę docelową. Oferujemy także koordynację działań z mikroinfluecnerami w ramach Fameshopa - jest to pierwszy sklep tylko dla influencerów, w którym twórcy internetowi otrzymują produkty w zamian za publikacje. Tutaj też jesteśmy w stanie zaproponować działania skrojone pod indywidualne potrzeby klienta.

ROZMAWIAŁA: JUSTYNA ŁOTOWSKA


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA