Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Gabriel Krekora, New Trendy: Stawiamy na personalizację naszych produktów [WYWIAD]

  • Autor: Urszula Tatur
  • 03 lut 2020 17:32
Gabriel Krekora, New Trendy: Stawiamy na personalizację naszych produktów [WYWIAD]
Fot. Gabriel Krekora, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu New Trendy Sp. z o.o.
Gabriel Krekora, New Trendy: Stawiamy na personalizację naszych produktów [WYWIAD]
Gabriel Krekora, New Trendy: Stawiamy na personalizację naszych produktów [WYWIAD]

Zauważalnie wzrastającym segmentem sprzedaży w 2019 roku była, i jest nadal, personalizacja. Najnowsze rozwiązania technologiczne pozwalają na zoptymalizowanie gotowego produktu zarówno pod względem doboru detali, jak i dopasowania jego kształtu do strefy prysznica - mówi Gabriel Krekora, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu New Trendy Sp. z o.o.

REKLAMA

Jak oceniają Państwo miniony rok w branży?

Zgodnie z prognozami na lata 2018-2020, rynek budowlany pozostał na ścieżce wzrostowej. W ubiegłym roku można było zauważyć wysoki wolumen sprzedaży nowych mieszkań. Stale wzrastał popyt zarówno na realizację inwestycji komercyjnych, jak również inwestycji mieszkalnych. Była to dobra wiadomość zarówno dla deweloperów, jak i producentów elementów wyposażenia wnętrz. Dla nas był to kolejny rok zakończony sukcesem sprzedażowym. Dowodem uznania jest stale rosnące zainteresowanie naszymi produktami na rynku oraz prestiżowe nagrody.
Po raz kolejny znaleźliśmy się w zaszczytnym gronie rankingu „Gazele Biznesu”. Wyróżnienie to znak rozpoznawczy dobrze zarządzanych, uczciwych i cieszących się dobrą kondycją finansową firm. Ukoronowaniem naszej pracy jest również przynależność do grona zdobywców tytułu „Diament Forbesa 2020”. To doroczny ranking przedsiębiorstw, które najskuteczniej zwiększyły swoją wartość.


Jakie wydarzenie uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?

Ubiegły rok był dla nas znaczący z kilku powodów. Po pierwsze, uczestniczyliśmy w pięciu imprezach targowych, w tym trzy odbyły się zagranicą. Podczas międzynarodowych targów ISH we Frankfurcie premierowo przedstawiliśmy kolekcję Eventa, która powstała przy współpracy z projektantem. Z kolei moskiewskie targi Mosbuild były naszym debiutem na rosyjskim rynku wydarzeń wystawienniczych. W 2019 roku przenieśliśmy naszą firmę do nowej siedziby, otworzyliśmy również nowoczesne Centrum Logistyczne. Rozwiązania technologiczne, zastosowane w nowym obiekcie, pozwalają na optymalizację całej logistyki przedsiębiorstwa. To kolejny, ważny krok w rozwoju spółki i pierwszy etap dalszych planów inwestycyjnych.

Która kolekcja odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?

Stałe monitorowanie trendów w aranżacji łazienek pozwala nam na dokładną analizę potrzeb konsumentów. Wynika z nich jednoznacznie, że największym zainteresowaniem cieszą się produkty w kolorze czerni. Dotyczy to okuć oraz wzornictwa dekoracyjnego takiego, jak kratka czy ramka. Kierując się obserwacjami rynku, w ubiegłym roku wzbogaciliśmy linię Black Edition o nowe modele kabin, drzwi prysznicowych oraz parawanów.

Zauważalnie wzrastającym segmentem sprzedaży w 2019 roku była, i jest nadal, personalizacja. Najnowsze rozwiązania technologiczne pozwalają na zoptymalizowanie gotowego produktu zarówno pod względem doboru detali, jak i dopasowania jego kształtu do strefy prysznica.

Jakie są Państwa plany na najbliższy okres?

2020 rok rozpoczęliśmy od rozszerzenia gamy kolorystycznej okuć kabin prysznicowych, a także wprowadzenia do oferty różnego rodzaju faktur oraz wybarwień szkła. Stawiamy na personalizację naszych produktów. Jest to jeden z naszych kluczowych planów rozwojowych na ten rok. Chcemy, aby klient miał nie tylko duży wybór standardowych kabin prysznicowych, ale także szeroki wachlarz możliwości konfiguracyjnych. Personalizacja pozwala na optymalne dopasowanie oferty do jego indywidualnych potrzeb. Dlatego obecny rok będzie kontynuacją rozwoju działu produktów na wymiar.

Na jakie nowe kolekcje możemy liczyć w tym roku?

Podczas targów 4 Design Days po raz pierwszy zaprezentujemy kolekcję kabin Prime oraz Avexa. Obie są połączeniem wysokiej jakości wykończenia oraz designu zgodnego z najnowszymi trendami w aranżacji wnętrz. Niewątpliwie jednym z nich są kabiny prysznicowe z detalami w kolorze złota.

Dziękuję za rozmowę

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Ostatnio komentowane

REKLAMA