Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Anna Kowalska, Laveo: Świadomi konsumenci są dla nas bardzo cenni

  • Autor: Urszula Tatur
  • 30 sty 2020 12:08
Anna Kowalska, Laveo: Świadomi konsumenci są dla nas bardzo cenni
Anna Kowalska, kierownik marketingu marki Laveo
Anna Kowalska, Laveo: Świadomi konsumenci są dla nas bardzo cenni
Anna Kowalska, Laveo: Świadomi konsumenci są dla nas bardzo cenni
Anna Kowalska, Laveo: Świadomi konsumenci są dla nas bardzo cenni
Anna Kowalska, Laveo: Świadomi konsumenci są dla nas bardzo cenni
Anna Kowalska, Laveo: Świadomi konsumenci są dla nas bardzo cenni

Z roku na rok zmienia się podejście społeczeństwa do aranżowania domowych przestrzeni – wnętrza są coraz bardziej „nasze”, przywiązujemy większą wagę do designu, ale musi on iść w parze z aspektami takimi, jak funkcjonalność, prostota i komfort - mówi Anna Kowalska, kierownik marketingu marki Laveo

REKLAMA

Jak oceniają Państwo miniony rok w branży?
Był bardzo intensywny, ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Sprzyjał temu inwestycyjny boom w sektorze mieszkaniowym, który przecież – siłą rzeczy – mocno determinował rozwój naszej branży. Jak jednak pokazują dane, mamy do czynienia także z boomem na remonty. Łazienki czy kuchnie, remontowane kilka lub kilkanaście lat temu zaczynamy odnawiać właśnie teraz i próbować zaaranżować te przestrzenie na nowo. To jednocześnie pokazuje, że z roku na rok zmienia się podejście społeczeństwa do aranżowania domowych przestrzeni – wnętrza są coraz bardziej „nasze”, przywiązujemy większą wagę do designu, ale musi on iść w parze z aspektami takimi, jak funkcjonalność, prostota i komfort. Wyraźnie można dostrzec również wzrost świadomości ekologicznej u konsumentów i zainteresowanie takimi pojęciami, jak minimalizm, zero waste czy eco-friendly design. To pozytywny sygnał – świadomi konsumenci są dla nas bardzo cenni i mają ogromny wpływ na rozwój. A przez ten rok poszliśmy do przodu bardzo mocno i rozbudowaliśmy ofertę o produkty, które podbiły rynek i zdobyły uznanie klientów – spójrzmy na serie Pretto i Polla, mocno inspirowane loftem czy granitowe zlewozmywaki BonaFaro, Grenada czy Barbados. Jesteśmy przekonani, że idziemy w dobrym kierunku.

Jakie wydarzenie/a uważają Państwo za największy sukces swojej firmy w minionym roku?
Zdecydowanie największym sukcesem dla naszej firmy było otwarcie fabryki zlewozmywaków w Buku pod Poznaniem. To wielomilionowa inwestycja z nowoczesnym parkiem maszynowym, która daje nowe perspektywy w zakresie produkcji w technologii granitowej oraz możliwości większego personalizowania produktów poprzez zabiegi dekoracyjne. Już teraz zakład jest w stanie wyprodukować 350 zlewozmywaków dziennie, a w planach na ten rok mamy utworzenie drugiej linii produkcyjnej, a także rozbudowę laboratorium, działu R&D oraz hal magazynowych. Są też oczywiście inne powody do świętowania – w 2019 roku produkty marki Laveo - seria Komodo, Pretto, Evora i Alea zdobyły łącznie aż 6 prestiżowych dla branży nagród, co stanowi potwierdzenie uznania tak wśród klientów, jak i ekspertów branży wnętrzarskiej. Niewątpliwym sukcesem było też gorące przyjęcie nowości, zaprezentowanych na targach Warsaw Home. Z innych, ważnych działań warto wyróżnić także akcję charytatywną BonaFaro, którą udało się zainaugurować w listopadzie i która potrwa do końca lutego. Jesteśmy łódzką marką i wsparcie dla miejscowych rodzin zastępczych i domów dziecka ma dla nas szczególny wymiar.

Która kolekcja produktów odnotowała największą sprzedaż, budziła największe zainteresowanie w minionym roku?
Bardzo ważnym elementem naszej oferty produktowej stały się granitowe zlewozmywaki, które zostały świetnie przyjęte przez użytkowników. Z bardzo racjonalnych względów: granit to wytrzymały i solidny materiał, który jest odporny na szok termiczny, wysokie temperatury, zarysowania czy zabrudzenia. W dodatku prezentuje się niezwykle efektownie i pasuje do zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych wnętrz. Z bardzo dobrym przyjęciem spotkała się również seria baterii łazienkowych i kuchennych Pretto, nawiązująca do industrialnego, fabrycznego stylu i doskonale pasująca do minimalistycznych wnętrz.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Ostatnio komentowane

REKLAMA