REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Andrzej Ramel z Grupy Tubądzin mówi o współpracy z łazienkowymi salonami partnerskimi

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 29 sie 2018 13:11
Andrzej Ramel z Grupy Tubądzin mówi o współpracy z łazienkowymi salonami partnerskimi
Andrzej Ramel, członek zarządu Grupy Tubądzin

Andrzej Ramel, członek zarządu Grupy Tubądzin opowiada, jak przebiega współpraca z salonami łazienkowymi, przy tworzeniu i aranżacji ekspozycji szerokiej gamy produktów oferowanych przez Ceramikę Tubądzin.

Partnerzy handlowi stanowią bardzo ważne ogniwo w działalności Grupy Tubądzin. Od lat pracujemy z zaufanymi, renomowanymi salonami sprzedaży i dystrybutorami, a nasza współpraca opiera się na wzajemnym poszanowaniu i przewidywalności. We współpracy z salonami partnerskimi silny nacisk kładziemy na wygląd naszych stref firmowych. Dbamy o spójność aranżacji i na bieżąco aktualizujemy je o nowości z oferty.

Stawiamy na różne formy ekspozycji produktów - od aranżacji tzw. boxów, przez dedykowane ekspozytory, aż po „Wirtualną Łazienkę” - multimedialny ekspozytor pozwalający na zwizualizowanie wybranej kolekcji w przygotowanych schematach pomieszczeń. Swoje strefy w salonach partnerskich posiadamy nie tylko na rodzimym rynku, ale także poza granicami kraju np. w Niemczech, na Ukrainie, a także w Nowej Zelandii.

Chciałbym tutaj wspomnieć o strefie „Home”, którą stworzyliśmy w salonie firmowym funkcjonującym przy naszej fabryce w Sieradzu. Została ona urządzona na wzór autentycznego mieszkania. Pokazujemy w niej jak można wykorzystać nasze produkty w mniej oczywistych przestrzeniach tj. sypialnia, garderoba czy salon.

Prezentujemy też ich dodatkowe funkcjonalności, ponieważ mogą być stosowane jako okładzina mebli czy kuchenne blaty. Strefa działa od trzech miesięcy i wzbudza żywe zainteresowanie, dlatego podobne ekspozycje będziemy chcieli budować w całym kraju.

Czytaj także: Baterie prysznicowe premium: co oferuje rynek armatury wellness?




Rekomendowane dla Ciebie