Rok 2019 był niezwykły pod kątem liczby premierowych kolekcji wprowadzonych na rynek, ciągłego unowocześniania linii produkcyjnej, nowych kontaktów biznesowych na świecie i współpracy z architektami, partnerami handlowymi i glazurnikami - podsumowuje ubiegły rok wiceprezes zarządu Ceramiki Tubądzin.
Grupa Tubądzin wyprodukowała w mijającym roku ok 13 mln m2 płytek i osiągnęła kilkuprocentową zwyżkę przychodów . Tubądzin wzmocnił swoją obecność na wielu rynkach eksportowych, a na polskim umocnił pozycję lidera w designie, tworząc jednocześnie w sklepach i showroomach w całym kraju unikalne strefy home. Firma poszerza możliwości wykorzystania swoich produktów, nawiązując nowe kooperacje (przykładem współpraca z producentem mebli ernersrust i wykorzystanie płytek jako okładzin meblowych). Z kolei p łytki polerowane cieszyły się w ostatnich latach tak ogromnym powodzeniem, że firma postanowiła wybudować drugą, najnowocześniejszą w kraju linię polerską oraz towarzyszącą jej oczyszczalnie wody.
Po ponad 35 latach działania firmy wiemy, że sama sprzedaż płytek ceramicznych nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu - mówi Amadeusz Kowalski, wiceprezes zarządu Ceramiki Tubądzin. - Chcę myśleć o naszej działalności w kategorii zaspokajania potrzeb związanych z pięknem, ciepłem, przytulnym domem, ale i eleganckich przestrzeniach biurowych czy hotelowych, w których chce się przebywać. Nasi klienci są dla nas nieustającym źródłem inspiracji, nie odwrotnie. Śledząc trendy wiemy co jest modne i zawsze staramy się tę modę o jeden krok wyprzedzić, zaskakiwać, proponować. Wiemy, że klienci doceniają nasze starania o to by dostarczać im ponadczasowe, piękne, ekologiczne produkty najlepszej, światowej jakości. Rok 2019 był niezwykły pod kątem ilości premierowych kolekcji wprowadzonych na rynek, ciągłego unowocześniania linii produkcyjnej, nowych kontaktów biznesowych na świecie i współpracy z architektami, partnerami handlowymi i glazurnikami. Intensywnie angażowaliśmy się także w życie naszej lokalnej społeczności.
Swoje nowe kolekcje Ceramika Tubądzin prezentowała w tym roku przede wszystkim na targach cersaie w Bolonii na stoisku o powierzchni 200 m2 - było to 40 propozycji nowych wzorów, wśród których znalazło się ponad 20 propozycji dla płytek wielkoformatowych, w tym nowe kreacje Macieja Zienia (Specchio Carrara, Black Pulpis, Amber Vein). Do produkcji wdrożono m.in. 12 nowych kolekcji w formatach 30x60 dla Marki Tubądzin i 14 kolekcji dla marki Domino. Na rynek wprowadzono także m.in. kolekcję Doroty Koziary Cielo e Terra. W 2020 r. wprowadzone zostaną nowe mozaiki uzupełniające tą kolekcję.
W styczniu 2019 roku Grupa Tubądzin pokazywała swoje nowości na 4 Design Days w Katowicach, gdzie pojawi się także w 2020 r., by następnie zaprezentować je poza granicami naszego kraju. Tubądzin Design Days, cykliczna impreza, dedykowana architektom i projektantom zawitała w marcu do stolicy Mołdawii – po edycjach na Słowacji, w Kazachstanie i na Ukrainie. Następnie przedstawiciele firmy wyruszyli do Miami, zaprezentować kolekcje na targach Coverings 2019 na Florydzie. W kwietniu zaś Tubądzin Arena Design – pierwsza edycja międzynarodowych spotkań architektów, odbyła się podczas Targów Construma w Budapeszcie. Druga edycja imprezy zawitała do Lwowa w czerwcu i znalazła się w programie Międzynarodowego Festiwalu Architektury i Sztuki VEZHA. Na przełomie czerwca i lipca, przyszedł czas na ukraińską stolicę, gdzie odbył się Festiwal Architektury Prostoneba w Kijowie. We wrześniu 2019 roku w mieście Żylina, Grupa Tubądzin, wraz ze swoim słowackim partnerem, firmą Ingema, otworzyła z kolei 700-metrowy showroom, w którym przeważającą cześć ekspozycji zajmują płytki Tubądzin. Nowy salon firmowy o powierzchni 350 m2 powstał też w Ałmaty, dawnej stolicy Kazachstanu.
- 1
- 2
- Następna »