Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Szef Snapa uważa, że TikTok może stać się większym konkurentem od Instagrama

  • Autor: PAP
  • 20 sty 2020 11:10
Szef Snapa uważa, że TikTok może stać się większym konkurentem od Instagrama
Fot. Grohe

Dyrektor generalny Snapa Evan Spiegel uważa, że TikTok może stać się większym konkurentem od Instagrama. Z szacunków analityków wynika, że dziennie z chińskiego serwisu do publikowania krótkich materiałów wideo korzysta ok. 400 mln aktywnych użytkowników.

REKLAMA

TikTok jest własnością chińskiego ByteDance, który uznawany jest za jeden z najbardziej wartościowych start-upów na świecie. W Chinach serwis znany jest pod nazwą Douyin.

"Uwielbiam TikToka. (...) Jestem jego fanem" - mówił w niedzielę Spiegel podczas dorocznej konferencji Digital Life Design Conference w Monachium. Z danych App Annie wynika, że pod względem liczby miesięcznych, aktywnych użytkowników TikTok plasuje się zaraz za Instagramem.

W związku z tym szef Snapa widzi możliwość, że chiński serwis wyprzedzi należący do Facebooka Instagram. Ten w 2018 roku przekroczył 1 mld aktywnych, miesięcznych użytkowników.

Agencja Bloomberga zwraca uwagę, że popularność TikToka rosła dzięki Instagramowi. Chińczycy inwestowali duże sumy w reklamy na takich platformach jak Facebook i Instagram, stopniowo przejmując ich użytkowników. (PAP)

lm/


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA