Firma Geberit ujednolica swoją identyfikację wizualną. Niedawno swoją odsłonę miała nowa wersja serwisu firmy.
Firma Geberit ujednolica swoją identyfikację wizualną. Niedawno swoją odsłonę miała nowa wersja serwisu firmy (www.geberit.pl). Od tej pory jest ona taka sama, jak witryny lokalne w całej Grupie Geberit. Sama strona prezentuje się teraz zdecydowanie bardziej nowocześnie. Zarówno pod względem układu treści, jak i kolorystyki czy typografii została dopasowana do stylu stosowanego w pozostałych materiałach firmy.
Przede wszystkim jednak odwiedzający otrzymali lepszy dostęp do treści udostępnianych przez firmę. Już na wstępie serwis podzielono na sekcje dla instalatora, architekta oraz klienta indywidualnego. Dzięki temu zainteresowani szybko mogą odnaleźć informacje na interesujące ich kwestie. Układ serwisu jest przejrzysty, bazujący na wysokojakościowych zdjęciach oraz atrakcyjnie prezentuje treści.
Ponadto pod adresem www.i-love-water.pl uruchomiono (już w nowej stylistyce Grupy) podserwis poświęcony nowości firmy, toalecie myjącej AquaClean Sela. Wraz z ambasadorką marki, Melanie Winiger (aktorką, modelką, Miss Szwajcarii) firma przybliża tam tematy związane z wpływem wody na dobre samopoczucie, pokazuje działanie nowego produktu oraz instruuje jak i gdzie można go przetestować oraz kupić.
(ak)